اجتماعى /ثقافى /علمي /ترفيهي
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فوائد الزوجة النكدية

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
م:أشرف العزازى

م:أشرف العزازى

عدد المساهمات : 150
تاريخ التسجيل : 14/03/2011
العمر : 41

مُساهمةموضوع: فوائد الزوجة النكدية   الثلاثاء مارس 15, 2011 7:21 pm

فوائد الزوجة النكدية

بصراحة طلع ليها فوائد متعددة
منها على سبيل المثال لا الحصر الأتى
أولا : تجعل لسانك رطب بذكر الله تعالي وتقربك الى الله زلفى (لانك طوال اليوم تقول حسبي الله و نعم الوكيل ) ليلا و نهارا .. بكرة و أصيلا واكيد هتبقى كاره الدنيا والى فيها وترغب فيما عند الله
ثانيا غض البصر .. (لأن الزوج يكون خلاااص كره سيرة الحريم خالص) و يتمني عالم بلا نساء
ثالثا صلة الرحم ( حيث يقيم الرجل دائما عند أمه)و دائم التنقل بين أهله و أقاربه و مش عاوز يدخل بيته
رابعا تحافظ الوزن بدون رجيم (لأن الزوج بيكون نفسه مسدودة عن الأكل على طول


وأخير الزوجة النكديهاًتجعل من زوجها رجلاً عظيماًفبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العملمما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل: "وراء كل رجل عظيم إمرأة"
و أخيــراإثنين متجوزين واحد بيقول للثانيتصدق يا أخي مراتي طلعت من النوع النكدي قاله يااااه اية دة هو فيه نوع تاني مش نكدى ؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shabap14.ahlamuntada.com/forum
 
فوائد الزوجة النكدية
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شباب عائلة العزازى :: الفئة الأولى :: ترفيهي-
انتقل الى: